piątek, 8 listopada 2013

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominację.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz je). Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował!


1. Ulubiony owoc?

Malina lub jagoda

2. Co lubisz robić w wolnych chwilach?

Czytać, słuchać muzyki, pisać.

3. Jak często oglądasz anime? :D

Tak często jak czas mi na to pozwala. 

4. Gdzie chciałbyś mieszkać w przyszłości?

We Włoszech lub jakimś innym ładnym i ciepłym kraju, ale nigdy w zimnym. 

5. Jak długo zajmuje ci droga do domu?

Jakieś 30 minut jak nie więcej.

6. Próbowałeś kiedyś pisać wiersze? ;p

Próbowałam w dzieciństwie. 

7. Czy lubisz odpowiadać na pytania?

Nie za bardzo, ale pozwalam siebie poznać.

8. Ulubiony zapach?

Moim ulubionym zapachem jest jesień. 

9. Jakie jest twoje największe marzenie?

Nie mam marzeń. Mam pragnienia. Dla kogoś może to być to samo, ale nie
dla mnie.

10. Czy masz jakieś plany w stosunku do bloga, jaki prowadzisz? Masz jakiś cel?

Nie mam żadnego. Piszę dla przyjemności i by wyrzucić z siebie emocje. 

11. Co doprowadza cię do szału i dlaczego?

Hmmm... Nienawidzę jak ktoś za mnie decyduję, zarozumiałości  jeśli ktoś uważa, iż jest pępkiem świata to niech leci na cmentarz i nie zawraca mi głowy. Wkurzają mnie osoby egoistyczne. 

 Ja nie gryzę, tylko połykam w całości. 

Moje pytania:

  1. Ulubione anime?
  2. Jakiej pory roku nie cierpisz?
  3. Co cię denerwuje/irytuje/wkurza? 
  4. Ciekawe książki które przeczytałaś/eś 
  5. Jaki gatunek muzyki słuchasz? 
  6. Ulubiony zespół?
  7. Czym motywujesz się, gdy piszesz?
  8. Jeśli kogoś nie lubisz, co robisz? 
  9. Lubisz grozę? Jeśli tak to napisz co cię w niej fascynuje. 
  10. Czego się boisz? Napisz przynajmniej 3 rzeczy ;p 
  11. Jakim typem osoby jesteś?
Nominuję: Nikogo oczywiście, ale jeśli ktoś chce zagrać to droga wolna.

Brak komentarzy: